Обратна връзка от гости

Автоматизирани анкети, интелигентни известия и уиджети за отзиви

Спрете да преследвате отговори ръчно. Модулът на Inntelligent Обратна връзка от гости изпраща анкети след престоя според вашите критерии, на множество езици, и превръща отговорите в действия: незабавни известия при ниски оценки с интелигентни отговори, изготвени от ИИ, уебсайтови уиджети за отзиви за показване на похвали и ясни отчети, които проследяват тенденциите във времето. Изключвайте сегменти, които не искате да анкетирате (напр. персонал/корпоративни, определени тарифни планове) и се фокусирайте върху това, което прави разликата – отстранявайте проблемите бързо, демонстрирайте силните страни и насърчавайте непрекъснатото подобрение.

Какво прави

  • Анкети след престоя с персонализирани критерии
  • Известия при ниски оценки; интелигентни отговори
  • Уиджети за отзиви и отчети

Ползи

  • Отстранявайте проблемите бързо
  • Показвайте силните си страни
  • Непрекъснато подобрение

Често задавани въпроси

Многоезични анкети?
Да.
Можем ли да изключим определени гости?
Да – филтри по тарифен план/сегмент.

Какво всъщност прави

Насрочва анкетите автоматично след напускане (с ограничаване на честотата и де-дупликация за престои с повече от една стая), тагва теми (напр. чистота, персонал, закуска) за обобщения по CSAT/NPS, и изпраща приоритетни известия на имейл/в приложението/в Slack, когато оценките паднат под праговете. Мениджърите получават чернови на интелигентни отговори, които могат да одобряват/редактират, плюс последващи задачи с крайни срокове и проследяване на SLA. Публикувайте уиджети за отзиви на сайта си, експортирайте резултатите за собствениците и филтрирайте отчетите по източник, сегмент, дати на престой, отдел – в съответствие с GDPR, с възможност за отказ и одитни записи.